WIRTUALNE BIURO
Karta informacyjna zawiera podstawowe informacje o przedmiocie m.in. marka, model, rok produkcji, przebieg, wyposażenie oraz dane dotyczące stanu technicznego.
Dokument sporządzony jest przez niezależnego rzeczoznawcę renomowanej firmy. Firmy z nami współpracujące dały się poznać jako podmioty wysoce wyspecjalizowane w dziedzinie oceny stanu technicznego pojazdów.
Prosimy jednak pamiętać, że informacje zawarte w karcie informacyjnej mają charakter poglądowy. Przed złożeniem oferty należy zapoznania się ze stanem technicznym pojazdu/przedmiotu, stopniem jego kompletności jak również stopniem jego zużycia. Gwarantujemy możliwość dokonania osobistych oględzin pojazdu/przedmiotu. Miejsce oględzin przedmiotu sprzedaży wskazane jest zawsze w opisie przedmiotu.
Tak. Wstępne, poglądowe informacje o stanie technicznym przedmiotu sprzedaży znajdują się w karcie informacyjnej zamieszczonej w opisie pojazdu.
Zachęcamy do obejrzenia pojazdu na naszym placu, celem przeprowadzenia osobistej weryfikacji stanu technicznego pojazdu/przedmiotu, stopnia jego kompletności jak również stopnia jego zużycia.
Miejsce oględzin przedmiotu sprzedaży wskazane jest w opisie przedmiotu. Zapraszamy do kontaktu osobistego z naszym doradcę, celem potwierdzenia godzin oględzin.
Oględzin pojazdu można dokonywać w czasie trwania aukcji. Miejsce oględzin przedmiotu sprzedaży wskazane jest na stronie aukcji.
Aukcja online polega na składaniu ofert zakupu przedmiotu za pośrednictwem portalu na stronie https://autoprzetarg.pl
Termin rozpoczęcia aukcji oraz termin jej zakończenia (data i godzina) – wskazane są w opisie przedmiotu sprzedaży .
Jeżeli oferta zostanie złożono w czasie krótszym niż 2 minuty przed zakończeniem licytacji, aukcja zostaje automatycznie przedłużona na czas 120 sekund do zakończenia.
Aukcje przeznaczone są wyłączenie dla przedsiębiorców. Celem wzięcia udziału w aukcji online należy zarejestrować się za pośrednictwem portalu www.autoprzetarg.pl.
W opisie przedmiotu sprzedaży znajduje się szczegółowa informacja o cenie wywoławczej, czy stanowi ona wartość brutto czy netto.
Kwota o jaką wzrasta wartość kolejnej oferty podczas licytacji. Kwota postąpienia wynosi 2% wartości ostatniej złożonej oferty.
Jeżeli oferta zostanie złożono w czasie krótszym niż 2 minuty przed zakończeniem licytacji, aukcja zostaje automatycznie przedłużona na czas 120 sekund do zakończenia.
Nie. Kwota widoczna w czasie aukcji jako cena aktualna jest sumą dwóch wartości ceny sprzedaży należnej Sprzedawcy oraz opłaty należnej Auto Przetarg z tytułu zorganizowania i przeprowadzenia aukcji.
Pojazd można kupić za pośrednictwem innego podmiotu lub przy naszym udziałem. W takim wypadku prosimy o kontakt za pośrednictwem infolini
Tak. Po przebiciu oferty przez innego użytkownika powiadomienie zostaje wysłane na wskazany podczas rejestracji e-mail.
Po uzyskaniu przybicia, na wskazany podczas rejestracji e-mail, przyjdzie informacja potwierdzająca fakt złożenia najwyższej oferty wraz z danymi do dokonania przelewu.
W serwisie aukcyjnym kwota widoczna w czasie aukcji jako cena aktualna jest sumą dwóch wartości: ceny sprzedaży należnej Sprzedawcy od Uczestnika oraz Prowizji należnej Auto Przetarg od Uczestnika.
Innymi słowy po zakończeniu aukcji nie zostaną Państwo zaskoczenie informacją o konieczności zapłaty dodatkowej kwoty prowizji, która naliczała się niezależnie od licytowanej przez Uczestnika wartości.
Pojazdy wystawiane są zgodnie z dyspozycją naszych partnerów którzy są właścicielami oferowanych pojazdów.
Informacja o ilości kluczyków znajduje się w karcie informacyjnej, plik PDF zamieszczony w na stronie aukcji.
W opisie pojazdu znajduje się skan dowodu rejestracyjnego zawierający informacje o dacie ostatniego badania technicznego. Jeżeli posiadamy dodatkowe informacje w przedmiocie ostatniego badania technicznego są one również umieszczane w informacji o pojeździe.
Niestety nie.
Jedyną drogą zakupu pojazdów oferowanych przez nasz portal jest udział w aukcji.
Rejestracja jak i udział w aukcji jest darmowy.
Każdorazowa informacja umieszczana jest w opisie pojazdu.
Nie ma.
W serwisie aukcyjnym kwota widoczna w czasie aukcji jako cena aktualna jest sumą dwóch wartości: ceny sprzedaży należnej Sprzedawcy od Uczestnika oraz Prowizji należnej Auto Przetarg od Uczestnika.
Innymi słowy po zakończeniu aukcji nie zostaną Państwo zaskoczenie informacją o konieczności zapłaty dodatkowej kwoty prowizji, która naliczała się niezależnie od licytowanej przez Uczestnika wartości.
Nie
W pierwszej kolejności należy się zarejestrować.
Przypominamy, że w aukcji udział mogą brać tylko przedsiębiorcy.
Podczas licytacji można ustawić automat na maksymalną ofertę. Automat będzie przebijał oferty innych użytkowników o 2% wartości do kwoty nie wyższej niż ustawiony automat.
Po dokonaniu płatności, prosimy o potwierdzenie w biurze obsługi klienta nr tel. 792 222 255, czy otrzymaliśmy już zgodę na wydanie. Następnie zapraszamy po odbiór pojazdu osobę/podmiot wskazany jako nabywca pojazdu lub osobę legitymującą się stosownym upoważnieniem sporządzonym przez nabywcę. Po potwierdzeniu tożsamości pojazd zostaje wydany, fakt wydania zostaje udokumentowany stosownym protokołem.
Pojazd można odebrać po dokonaniu płatności z tytułu ceny oraz z tytułu prowizji. Jednak z uwagi na fakt, iż płatności z tytułu ceny dokonywane są bezpośrednio na konto sprzedawcy, wydanie jest uzależnione od potwierdzenia dokonania płatności przez właściciela przedmiotu - co z reguły chwilę trwa. Dlatego bardzo prosimy o uprzednie potwierdzenie pod numerem infolinii możliwości dokonania odbioru pojazdu.
Dokonanie płatności z tytułu ceny oraz prowizji i otrzymanie przez Auto Przetarg zgody na wydanie pojazdy, udzielanej przez właściciela przedmiotu po potwierdzeniu wpływu środków na rachunek.
Pojazdy wydane są w miejsca wskazanych w opisie przedmiotu i nie ma możliwości odbioru pojazdu w innym miejscu.
Osoba odbierająca pojazd w imieniu nabywcy powinna wylegitymować się oryginałem upoważnienia udzielonego przez nabywcę. Prosimy pamiętać, że w pełnomocnictwie należy wskazać dokument tożsamości z którym kierowca stawi się po odbiór.
Kilka minut, pod warunkiem że potwierdziliście Państwo już wcześniej uzyskanie przez nas zgody Sprzedawcy na wydanie.
Dokumenty ze zdjęciem (dowód osobisty, paszport) umożliwiają potwierdzenie tożsamości nabywcy lub osoby umocowanej do odbioru przedmiotu przez nabywcę.
Osoba odbierająca pojazd musi posiadać oryginał pełnomocnictwa udzielonego przez nabywcę oraz dokument tożsamości wskazany w treści pełnomocnictwa, celem potwierdzenia tożsamości osoby umocowanej.
Tak, prosimy o wysłanie wypełnionego zapytania o finansowanie – niezwłocznie odpowiemy.
Oczywiście możecie Państwo finansować się nie korzystając z naszej pomocy. Prosimy jednak każdorazowo o informację w tym przedmiocie, gdyż procedury związany z uruchomieniem leasingu co do zasady trwają dłużej niż termin wyznaczony do zapłaty z tytułu ceny oraz prowizji – o wydłużeniu terminu płatności musimy poinformować sprzedawcę.
Oczywiście, prosimy o wysłanie zapytania zawierającego podstawowe informacje – odpowiemy niezwłocznie.
Na naszym portalu istnieje możliwość rejestracji jako osoba prywatna oraz na działalność.
Aukcje przedmiotów własności firm leasingowych są skierowane głównie dla przedsiębiorców, osoby fizyczne nie będą mogły w nich uczestniczyć.
W celu rejestracji należy wypełnić formularz na stronie.
Podane dane zweryfikujemy przed aktywacją konta.
Zarejestrowane konto weryfikujemy i aktywujemy w przeciągu jednego dnia roboczego.
Jeżeli konto wcześniej nie było aktywne prosimy oczekiwać na aktywację przez pracownika.
System wymaga zmiany hasła co 30 dni, w tym przypadku w wyświetlonym formularzu należy podać hasło i podwójnie wprowadzić nowe.
Prosimy pamiętać że adres e-mail nie jest loginem! Logowania dokonujemy za pośrednictwem loginu podanego podczas rejestracji oraz hasła. Jest też możliwość przypomnienia danych logowania w tym przypadku należy skorzystać z funkcji „Zapomniałeś hasła?”.
Na stronie logowania należy skorzystać z funkcji „Zapomniałeś hasła?” po podaniu adresu e-mail należącego do konta dane zostaną wysłane na skrzynkę pocztową.
Nie trzeba. Jeśli jesteś osobą fizyczną możesz dokonać rejestracji ale pamiętaj, że nie we wszystkich aukcjach możesz wziąć udział. Niedługo w wyszukiwarce będzie można wyszukać aukcje skierowane dla osób fizycznych.
Aby przystąpić do aukcji należy się zarejestrować na naszej stronie.
Po aktywacji konta przez pracownika można składać oferty na wybrane przedmioty.
Tak. Za rejestrację jak i dostęp do aukcji nie pobieramy opłat.
Prosimy o przesłanie informacji przedstawiającej problem wraz z żądaniem z adresu wskazanego podczas rejestracji na adres [email protected] lub w formie pisemnej na adres ul. Zatorze 1, 02-852 Warszawa.
Reklamację rozpoznajemy w terminie 14 dniu od daty jej otrzymania.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest wyłącznie na adres poczty elektronicznej wskazany w jej treści.
Siedem dni od otrzymania dokumentu na podstawie którego należy dokonać płatności.
Prosimy o płatność w terminie. Tydzień jest wystarczającym czasem na dokonanie płatności.
Po zaksięgowaniu płatności przez właściciela pojazdu otrzymamy fakturę która zostanie przesłana zgodnie z adresem podanym podczas rejestracji.
Prosimy zgłosić ten fakt na naszą skrzynkę pocztową [email protected]
Tak. Prosimy jednak o informację w tym zakresie, terminową płatność prowizji oraz podanie kontaktu do handlowca. Musimy poinformować sprzedawcę o konieczności wydłużenia terminu płatności.
Przetwarzamy dane niezbędne do utworzenia konta, jak również wzięcia udziału w składaniu ofert oraz przeprowadzenia transakcji nabycia – dane które zostały podane przez Państwa w formularzu rejestarcyjnym.
Celem sprostowania dany należy w „Moje konto” w FORMUARZU ZMIANY DANYCH umieścić prawidłowe dane i zatwierdzić. Dane zostaną niezwłocznie zmienione.
Nie. Warunki sprzedaży opisane są w regulaminie który przed złożeniem oferty należy zaakceptować przed złożeniem oferty.
Faktura zostaje wystawiona na dane zawarte w systemie.
Państwa dane przechowywane są przez okres 6 miesięcy od ostatniego zalogowania.
Tylko w zakresie udzielonej przez Państwa zgody sprzedawcy przedmiotu, celem przeprowadzenia transakcji sprzedaży.
Tak. Zgłoszenie woli można zgłosić poprzez odpowiedni formularz w zakładce „Moje konto”, wiąże się to z usunięciem profilu na stronie.
W tym wypadku prosimy o kontakt z infolinią.
Nie można, czas trwania i data zakończenia jest niezmienna.
Należy poinformować o fakcie poprzez wysłanie wiadomości na [email protected] oraz uiścić opłatę z tytułu przeprowadzenia aukcji. Opłata zgodna z regulaminem.